Let me feel your tunes,

hejhej, löördag jaa.
har precis druckit kaffe med farmor, och nu försöker jag anmäla mig till en tävling, men de går inte! nya tävlingsdatabasen är cp.. grr :@
men iaf, har inte gjort så mkt hitills idag, duschat, kollat på film ätit.. ska väl plugga lite snart också. behövs nog, även om jag har ganska bra koll på läget tror jag. Mys kväll med Tobias senare, han ville banga och komma på tisdag. men jag ville ha honom hos mig inatt, klarar mig inte utan honom för länge <3 så jag kommer  nog spendera  kvällen med att hålla om honom hårt och bara tänka hur glad jag är över att träffa honom, hehe. men back to tävlings databasen, måste fixa det här :o

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0