i need money.

hejsaaaaaaaaaan. fy fan, försöker få till ett konto på tradera så jag kan sälja en massa saker som jag inte behöver, mitt förra blev spärrat för att dom gick inte på att mitt namn och tobbes personnummer matchade.. men jag vet inte vad jag ska göra. men jag är iaf i stort behov av pengar, nästan hela mitt studiebidrag är slut på en helg! jag fattar inte hur de har gått till. men iaf, om ni är intresserade kära vänner, så kom och höstshoppa i min garderob! billigt OCH miljövänligt!

lägger upp en bild på tobias som han tycker är ful. jag tycker han är het med sin sexy-eyes-blick.



/ Madda padda (carls favvonamn på mig)

Kommentarer
Postat av: HELENE

du är oxå dutiig som tträna!!! :D go madde go madde

2008-09-22 @ 20:42:16
URL: http://helenelingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0