hejhejhej

måndag igen . tur att de inte är skola!

jag har inte aft tillgång till en dator på hela helgen, tur att pörnii är på sånt blogghumör. höhö.
idag ska jag åka till nyköping och gjuta mina fötter! haha, låter lite konstigt :P men jag går jättemkonstigt med mina fötter, trampar ner helt åt helvete, så jag ska få ett par inlägg att lägga i skorna så att jag inte får ont ( för det får jag)
så de ska bli skönt!
Mm.. jag satt och kollade i min kalender när min och mammas utlandsresa skulle passa... nästnästa vecka! så vi får se om vi hittar ngn sista minuten, skulle vara så skönt att komma bort lite.. jag vill sola & shoppa, ngn som vet ngt bra? :)

/ Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0