skol-shopping !

hejsan :) igår var jag nere på stan hela dagen typ, gick upp och ner som en tok.. hehe.
jag köpte block, pennor , mappar & en kalender till skolan. skitbra! allt som allt blev det 200 kr, fett bra. sen köpte jag även en marinblå kofta från GT, och även en typ tröjklänning och en farfars tröja. har ingen kameraaa här så jag har inga bilder att visa. sen köpte jag en väska från pieces, halva rea priset! 99.50, som hittat! sen en snygg necessär från MakeUp store, nedsatt till 60 kr. beige med fransar, perfekt att ha som väska. mmm :) köpte jag ngt mer? eh.. aa en inpacking med that's about it i think. tobbe köpte en grymt snygg höst/vinter jacka . love it. om jag vore kille skulle jag alltid ha den. men hörrni, nu ska jag tvätta bort ansiktsmasken jag har på, pussis

/ Maddelue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0