low as fuck.

hejsan. är skitdepp idag :/
känner mig verkligen ensam.. men mamma sa att hon skulle föra över pengar idag så, lite lycka. hmfh.
satt ensam i maten idag, för mina "vänner" inte kan vänta. annars skulle de inte gjort så mkt, men idag kändes de som att alla kollade på mig, och min idrottslärare, om och klappade mig på axeln som han ville säga " vilken tragisk person, vi måste se till att hon inte kännes sig för ensam" . förnedrande .
jag kommer inte hinna träna fotboll idag heller, men ångesten står mig upp i halsen så det blir väl en joggingrunda ikväll, runt nyköping. sen somnar jag ensam. hate it. vill sova med tobias! fuck, han har aldrig tid heller.. inte ens att prata. bara plugg.

men, engelska uppsats skriving nu, som kommer gå PISSSSSS!!

/ fuck you all <3

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Känn inte så gumman. Jag bryr mig! <3

2008-09-19 @ 07:54:10
URL: http://fredrikas1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0