♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Lalalalala.

hejsan. har nyss kollat på idol, var inte så roligt program, jag har ju knappt sett ngt så.. bara se en massa "Ja" och "Nej" är väl inte drömmen.. Farmor är här, och det märks på att min mage är full av pannbiff & potatis och sås, och hennes himmelska vaniljbullar och kolakakor! MUUUUUMMS. det är inte ofta farmor är här, och då får man faktiskt unna sig! jag har pluggat idag faktiskt, grattis till mig! typ första ggn sen skolan började.. hehe. det blir antagligen inget Örebro i helgen för tobbe ville mycket hellre festa på fredag och på lördag skulle hans farfar köra en massa grejer till honom så det blir fram o tillbaka till linköping hela dageeeen.. så han kommer till mig på lördag istället, perfekt med min snåla budget! hehe :) slipper jag betala biljetter osv liksom. nu är jag sjukt sugen på OTH eller GG, men har sett alla senaste.. suckis.
men aja, går väl ner till TV.n..

ha de braaa :)

PUSS

/ M

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: bitte

ha en trevlig helg

2008-09-26 @ 12:37:46
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0