vad gör man en lördagkväll?

igår, fredagkväll, satt jag hemma framför datorn, hade tråkigt. precis samma idag. vad håller jag på med?. suck.
är bara sjukt uttråkad, och ja, jag känner mig ensam som fuuukk. så jag lyssnar på konstiga låtar från Juno soundtracket och kollar in bdb & bloggkoll, de enda jag gör typ :) och äter vindruvor, mums. Imorgon ska jag först kolla på match, kevin spelar mot Värmbol. sen vid 5 ska jag spela match i stigtomta, seriepremiär! VI SKA SPÖÖA DOM! ;) haha, jag är fett taggad :D sen är jag ju ledig måndag & tisdag så då kommer jag väl antagligen ligga och dö ngn stans. höööhh.








PUSSS,

/ M.L

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej! Trevlig blogg du har, verkligen :) kika gärna in hos mig och tyck till! Hare gött :)

2008-05-04 @ 00:15:53
URL: http://michelleewegert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0