M.L

Madeleine Lundin - född 1992, kvinna, i salem. bor i bettna, flens kommun, södermanland. går ettan SamNatur på NEG ( nyköpings enskilda gymnasium). spelar fotboll i Hargs BK, nyköping. tävlings hoppar D-ponnyn Westside Millerboy. Älskar att sjunga & dansar, men suger på de. var tsm med tobias i 1 år och 9 mån tills nyligen. hatar att vara singel, men är sjukt kräsen. jag har aldrig rökt, och kommer aldrig göra de. jag vet inte om jag har några kompisar. eller jag har några få. långt bort. älskar att shoppa, men är ständigt pank! vill gå ner 15 kilo med kladdkake dieten. läsa älskar jag, men hatar att göra bokanalys. lyssnar på Lykke Li, Miss Li, Mando diao, Maia Hirasawa, Queen, snook mm mm. älskar american pie filmerna!

nu vet ni massa om mig.

/ M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0