800 kr.

hejsaan :)
sitter i skolan, biologi.. tar en liten paus i beteende studierna ;)
Idag ska jag jobba första dagen på mitt jobb sen jag fick befordan (HAHA)
eller inte. men jag ska träna knattar i fotboll, dock lite äldre än vad jag har gjort förut :)
så nu tränar jag min galna lilla syster!
jag har kommit fram till en deal med mamma, jag får tillsvidare 800 i månaden. först ba, YES! sen när jag tänkte på allt som jag ville göra för dom pengarna, så sinade dom fort. men jag är van, köper väl en bikini, ngn klänning sen resten går väl till fika& mat. och hårfärg!
men ska fortsätta läsa om etologi nu, puss!

/ M.

Kommentarer
Postat av: Josefin

tacka mig för det ;)

2008-05-24 @ 17:19:54
URL: http://josefajnlundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0