hemma igen!

hej ! :)  gud känns som jag inte har varit hemma på jätte länge, sov ju i Nyköping i fredags och igår sov jag hos tobias.. :)

jag blev sjukt besviken igår, på melodifestivalen. jag visste att linda b skulle ha ngn nörd låt, nordman är nordman osv. men fronda! gud! :o
Jag och min kompis Lovisa lyssnade på honom jättemkt i sexan, sjuan och jag gillar fortfarande hans låtar. Han blev störst när "rullar fram" kom, kommer någon ihåg? men vad va de för tönt som stod på scenen i karlskrona igår? de här trodde jag aldrig. "iingen är så bra som jaag, jag har lite pengar kvar" man hör ju inte ens att de är han som sjunger. dåligt som fan, jag vill ha den gamla, bitska, rappade fronda!

/ Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0