hemma igen.

sådär ja. nu är man hemma, lite sorgset.
det spöregnade hela vägen hem, men nu är de ganska fint väder.. läste i tidningen att de skulle bli sol på midsommar, men dom har säkert fel som vanligt, ingen midsommar utan regn. så har det ju varit dom senaste åren. när jag sitter här och knappar på tangentbordet känner jag mig så glamourös. jag har fortfarande rosa naglar. de är en liten speciell känsla, jag brukar inte ha nagellack så ofta ..  köpte glamour idag, mest för att min kära vän skulle vara med.. mkt fina bilder! hon visade "kändismode" bara spring ut och kööp ;) höhö, hon är så vacker så :)
men nu luktar det spagetti och köttfärssås, dags att äta!
ha de bra,

PUSS

/ Madde

Kommentarer
Postat av: Karin

mm rätt jobbigt:D

2008-06-17 @ 16:28:55
URL: http://karinolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0