träningsvärk.

hello!

jag är snart redo att åka till stallet, sen till trosa havsbad! har lite träningsvärk, speciellt i ryggen.. hade första träningen efter sommaruppehållet i fotbollen igår. usch. de första vi får göra är beep test, sen "fyrkanten", fyra passar, en jagar. sen stafett och slutligen match då. fy fan. jag skulle ha sprungit lite mer i sommar. men men, har ett stentufft program den här veckan med träning imorgon, fredag och sen dubbla på lördag och söndag. hoppas jag överlever, haha! ska vara barnvakt åt knoddarna här hemma och tobbe ska hjälpa mig. om han inte får jobba över.. suck. men seriöst, han kan väl inte få jobba 06.00-22.15? nej, han ska sluta fem och komma hem till mig! annars vet jag inte vad jag gör.. jaja , ha en bra dag, soligt och fint som de är :) 

Puss

/ Madde.


min gulliga lillebror <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0