mitt mål!

tjaa :)
igår var jag och josse i nyköping, gick och kollade lite.. jag skulle egentligen fixa till min lugg, men bestämde mig för att vänta tills jag hade lite med tyngd i plånboken :P josse köpte en aaaassnygg skinnkjol från H&M, för ynka 98 kr! ni kanske dissar den helt, jag jag gillar den massor :) mitt nya mål är att gå ner så mkt att jag kan ha den. om jag gör de, sa josse att jag skulle få den. !!!! :D så, om några veckor, så är de jag som har en skinnkjol! , hehe. hårdbantning nu!
håll utskick på josses blogg om ni vill se den, borde komma upp på bild snart :)

pusss

/ Madde



sis.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

wowoowow. en skinnkjol!

2008-08-08 @ 11:29:08
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0