god morgon :)

gårdagenn var pissigt med det känns som idag kommer det bli bättre. vaknade ganska behagligt klockan 6.45 och snoozade tills jag hörde att mamma & mina småsyskon åkt. (7.02)
sen gick jag ner, satte på ägg&kaffe. solen lyser lite fint, och det är helt tyst. när det är så här, då är det skönt att vara ensam hemma. så nu ska jag äta frukost i lugn och ro sen åka heeela långa vägen till stallet. typ bara 7 mil. sen ska jag åka till mammas jobb vid lunch och göra lite pappers arbete. money! dom pengarna ska gå till en dyr och effektiv (hoppas jag) inpacking till mitt risiga hår. min frisör höll på att dö senast jag klippte mig, vilket var förra veckan.
sen träning, ska bli hur skönt som helst. bara springa och skjuta och tackla livet ur mig. för imorgon är det match. och jag måste verkligen vara med. vill hur mycket som helst! så det blir att kämpa på träningen idag. jag har iaf beställt en grafräknare från Net On Net nu ! så det behöver jag inte bekymra mig om längre :) nu ska jag bara köpa mappar, block, pennor, väska, kalender, mm, mm. lite nya kläder borde jag ha. och en ny höstjacka! vi får se, vi får se vad som köps imorgon. men hörrni, nu väntar min frukost på mig!

puss

/Madde


Kommentarer
Postat av: Malin

Snart börjar skolan Madde! Då blir det lek! :D Men ska du börja träna på badhuset eller? :)

2008-08-19 @ 09:14:14
URL: http://malinforsblom.blogg.se/
Postat av: Pernilla

men man ska ju inspireras av själva musiken juuu!

2008-08-21 @ 17:56:17
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0