onsdag

hey :)

idag skulle jag egentligen tränat småknattar i fotboll, men regnet förstörde allt.. suck.
annars har de inte hänt så mkt idag, fick VG+ på muntliga nationella i engelska A. jag fick inte MVG för att " jag inte var med så mkt i disskutionen" cp lärare, jag var FÖRKYLD, TÄPPT I NÄSAN, ASONT I HALSEN. men nej, de tänker man inte på. jag blir IRRITERAD.  sen fick jag tillbaka en reflektions skriving om en miljö nyhet på samhällskunskapen. VG där med. jag är ett jävla VG barn, får de i allt... typ.  sen efter skolan gick jag och fikade med lite classmates, då funkade inte mitt kort... aspinsamt, men lollo sötnosen ställde upp och lånade ut! puss på dig! :) sedan tog jag bussen hem & här är jag! :) önskade att pernilla skulle skriva lite, men jag vet att hon är upptagen för hon har praktik i en second hand affär i sthlm :) så jag får ge mig till tåls, precis som ni.

Dagens lunch: falukorv med stekt potatis och stuvade grönsaker.
  höhö.
Dagens cp: ENGELSKA LÄRAREN!?!??? alltid hon.
Dagens suck: REGN
Dagens oufit: ful
Dagens hår: tråkigt
Dagens smink: none

that was my day!

/ Madde

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas din kväll blir bättre!

2008-04-09 @ 21:42:48
URL: http://MyKindOfFashion.blogg.se/
Postat av: Malin

Varför är engelskaläraren cp madde? :O

2008-04-14 @ 12:12:35
URL: http://malinforsblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0