lyckad träning.

helloooo! :) har nyss dödat en huuuuge spindel, trodde jag skulle dö av skräck! den var verkligen jättestor och äcklig, usch! men men. hade träning tidigare med mina 00-er. det gick jättebra idag, vi lade fokus på skott och avslut och det känns som att dom bara blir bättre och bättre :) det blir så roligt då! nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå så att min älskade ska ha tid att ringa. han har iaf fixat en bostad tills han får sin lägenhet vid den 15 september. han ska bo i en campingstuga med tre andra killar, och dom bor jättenära gustavsvik! ÅHH. vill dit! har aldrig varit där liksom..
och min bantning går bra, har gått ner tre kilo på en vecka nu! så jag hoppas det fortsätter lika bra, jag har dock märkt att jag nästan aldrig är hungrig längre.. bra eller dåligt, hmm. äh, TV nu då. PUSS!!

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0