mår lite dåligt.

hejsan. sitter i datasalen och har ont i huvudet :( vi fick iaf svingod mat idag, stuvade makaroner och köttbullar! sååå gott. men jag mår inge vidare, kanske tar och åker hem. eller inte, jag vet inte.. men har lång dag och har tre lektioner kvar, känns inte så lockande med min dunkande huvudvärk. men what to do liksom. jag orkar inte uppdatera så ofta, mest för att det enda jag skriver är hur trött jag är och hur dåligt jag mår. eller hur mkt jag saknar någon/något. idag saknar jag att sjunga 24/7 som man gjorde i åttan/nian.

jag är en tragisk person helt enkelt!

men ja, puss då!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: gött :D tack!

2008-10-13 @ 17:08:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

hihi. ja du borde känna igen dig, annars skulle jag faktiskt bli lite rädd:(



hm men jag kom på vad det var jag skulle göra i helgen. jag & maria ska marknadsföra en grej om skolan. o så skulle vi fixa det på lördan o redovisa på söndan. men jag ska snacka med henne! hihi. pusspåbaken.

2008-10-13 @ 18:50:28
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0