god morgon igen!

jaa, vaknade nyss, hade somnat i soffan..:P
varför blir man så trött, när man inte gör ngt? segt.
solen skiner iaf MKT och jag ska nog gå en liten promenad, sen åka till stina i flen och plugga på hennes altan :)
MYS!
sen är de väl hem, sova, sen ännu en seg dag innan skolan börjar.. nej men jag vill färga håret till en lite annan nyans, som blir snyggare mot min utväxt, så de är bara att slinga sen.. sen måste jag köpa födelsedags presenter! Malin fyller år på fredag, sen fyller fredrika, min syster och min mamma år snart! så det blir väl att åka in till nyköping, shoppa presenter och hårfärg :)

PUSS

/ M.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kul med färgning :D
kram

2008-05-05 @ 23:51:20
URL: http://tildasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0