funderingar.

jag har suttit och tänkt lite, jag har så tråkigt ändå.

de här med att vara personlig i bloggen, var drar man gränsen? själv skulle jag kunna skriva om allt, men jag tror inte att alla bryr sig/ vill läsa om mina personliga problem & fina stunder. jag hörde hanna fridén prata på P3 när jag puttrade fram i min moppebil, att hon sa att om man blir en stor bloggare (=stor förebild) så följer ett ansvar med det. att man får tänka minst två ggr innan man gör något eller skriver något. Jag har följt några bloggar i kanske ett år, och de är lite roligt (?) att man märker hur folk förändras, utvecklas eller ja. bara blir tråkiga. jag själv har bloggat i ett och ½ år, dock i en annan blogg också, innan. jag har utvecklats från töntig till tråkig typ ;) när ska hela den här blogg-trenden vända? själv börjar jag tröttna på att läsa vissa stora bloggar. men så har man upptäckt nya, som man håller på att "lära känna" .  nu har jag haft min lilla tankestund.

/ Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0