TRÖTT.

hejhej :)

jag åkte hem tidigare från skolan idag, skippade gympan.. hade ingen lust att spela curling! plus att jag har ont i huvudet och halsen :(  och sen somnade jag på bussen som vanligt ;)

Jag skulle ha åkt till stallet, men ska hämta min hemska mens 24/7 syster all the time från konfirmationen.. så nu sitter man här hemma och tar de lugnt :) vädret är så där härligt strålande, men i morse var de kyligt på hade tjockis gås jackan på mig, de vart ganska svettigt sen :P nej, imorgon ska jag ta min skinnjacka! älskar den! :D
pernilla hade inhandlat en ny liten sak som var skitsnygg om ni vill veta :)

På torsdag ska vi som har special idrott i skolan åka upp och kolla på en elitserie match, Djurgården - Linköping.. lagom kul att tåget kommer tillbaka 22. 57 och skolan börjar 8.30 på fredagen.. suck. vi borde få vara lediga ;)

Puwwss, / Madeleine

Kommentarer
Postat av: StyleBy

jag är också trött:)

2008-03-04 @ 16:02:09
URL: http://styleby.blogg.se/
Postat av: Anonym

HÄMTA DIN HEMSKA MENS?

2008-03-04 @ 16:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0