lista.

Jag har gått och blivit sjuk.
Jag har faktiskt feber.
Därför får ni en lista.

Vem är du? Pernilla eller pörni.
Attityd: Jag är glad för det mesta!
Du kommer från: Sverige
Civil status: Jag har min Jerry jag. 
Mac eller PC? PC
Husdjur:  Nej, vill ha en liten söt hund.
Hur sover du? Helst med jerry.  
Tror du på något? Ja, finns en hel del.
Frisyr: Långt (?) blondt hår med lite självfall.
Hårfärg: Jaha, blondt som jag sa.
Ögonfärg: Gröna. (vill ha bruna)
Längd: 163. tänkte skriva att jag var kort, tills jag kom på att jag delar blogg med madde.
Gillar: Det mesta. Jerry, vännerna, familj, dansa, gossip girl, godis,shoppa. ja typ det mesta.
Ogillar: Ja det finns mycket. Skagenröra speciellt.
Favoritmat: Åh, jag älskar mammas wook. Sen taco.. och kycklingkebab som ulla gör.
Favoritglass: Sån där vanlij med jordgubbssylt i. ni förstår va?
Favoritdessert: Frågan är vad jag inte gillar.
Favoritpizza: Calzone eller capriciosa (stavning?)
Favoritdryck: Latte, julmust.
Gillar du godis? Alldeles för mycket.
Isåfall vilken sort? Choklad med klet i. .gud va gott det lät.
Vilken parfym använder du? Olika, men mest Mexx.
Favoritblomma: Rosor kanske.
Öl eller vin? Hm, inte rött vin.
Senast köpta skiva: Magnus uggla, mammas julklapp.
Senast lästa bok: Gossip Girl
Skulle aldrig ta på dig: Lacktajts. nej jag tror aldrig jag kommer ändra mig om den saken.
Sportbil eller familjebil? En snygg bil.
Fobier? Ormar. Silverfiskar. Fettigt hår. Trånga utrymmen.
Deppig eller glad? Jag föredrar det sistnämnda. Men det varierar väl.
Politiskt insatt? Nej. Fast jag tkr jag har blivit lite bättre på det faktsikt.
Värdesätter du ärlighet? Det är mycket viktigt.
Känner du en mytoman? Nej:(
Har du pojkvän/flickvän? Ja absolut.
Vem/vilka vet mest om dig? Mamma, Jerry, närmsta kompisarna.
Gillar du att slåss eller? Med jerry ja.
Vad ska du göra ikväll? Sova och dricka vatten.
När var du senast riktigt full? Är aldrig riktigt full ;)
Har du snott något under ditt liv? Japp
Hur många biologiska syskon har du? En bruuuur.
Vad är du allergisk mot? Inget vad jag vet.
Ska du duscha idag? Har redan duschat.
Vad luktar det hos dig just nu? Nyduschat. 
Är du sexuellt frustrerad? Jo, hela tiden.
Vem är snällast just nu? Åh. många. men mamma.
Använder du hårspray: Nästan aldirg nej. 
Favoritserie: Gossip girl och I huvudet på gynning. ( Annars Prison break & D.H )
Hur många rebecca känner du? två stycken tror jag.
Gillar du ketchup? Jag har ketchup till allt.
Är du feminist? Vet inte
Om du vore en färg, vilken färg skulle du vara? Brun, hatar att vara blek.
Sexuell läggning: Homo enligt jerry.
Bästa plats på jorden: Där det är varmt
Största hemlighet: Vet bara jag.
Har du bra självförtroende? Nej.
Älskar du livet? Ja. Fast inte alltid
Har du moped? Neeeej.
Drömmer du? Ja, alltid.
Röker du? Nerå.
Spara eller slösa? skulle föredra och spara, men det blir sällan så.
Har du investerat pengar? Vadå
Drömresan skulle vara: Med Jerry, till nått varmt skönt ställe.
Har rest till: Grekland, Spanien, Finland, Danmark, Tunisien, Polen.
Vem diskar hemma hos er? Mamma, fast ibland kan jag vara snäll också.
Storhandlar du? Mat? eller vadå. det gör väl mamma.
Är du praktisk? Försöker.
Är du teknisk? Haha, jag tycker det.
Har du besökt nåt nöjesfält? Yes. roligaste ju.
Gillar du det? Men.
Dusch eller badkar: Bada.
Har du en brevvän? Nej, men jag hade flera hundra när jag va liten. Goda tider det.
Dricker du mjölk? Jajjamensan. Grön mjölk.
Vad lyssnar du på just nu? Tvn i bakgrunden.
När du svär; vilket ord använder du då? Jag svär ju aldrig. Heh.
Vad är det mest romantiska du vet? Överraskningar. Alltså söta överraskningar.
Om du och din partner zappar på TV:n och det råkar vara porr vad gör du då? Kollar, typ inte.
Vet du vad emotionell instabilitet betyder? Men nej.
Tycker du att vissa har det för lätt i livet; typ det här med att glida på en räkmacka? Kan man säga.
Tycker du sex är viktigt i ett förhållande? Absolut.
Vad samlade du på som liten? Bokmärken, barbies, dockor & klistermärken.
Hur många gånger har du flyttat? 3 gånger
Har du koll på din dator eller fixar nån annan med den? Klart jag har koll.
Favoritcafé? Allt utom nova. nej nu var jag dum.
Om du skulle ge en present till din eventuella pojkvän nu vad skulle du ge honom då? om jag hade pengar- en resa.
Smycke du bär varje dag: typ mina pärlörhängen, oftast.
Säger du chokladboll el. negerboll? kokosboll heter det.
Har du falskleg? Nepp.
Skulle du riskera ditt liv för dem du älskar? Alltid.
Festa eller myskvällar? Both.
Senaste köpet? McDonalds mat i nyköping.
Har du mp3? Japp, en rosa.
Vad vill du kunna? SJUNGA.
Den konstigaste komplimangen du fått? Typ, jag gillar dina snea framtänder.
Hur många kuddar sover du med? fyra
Bungyjump eller hoppa fallskärm? Aldrig, nej inget.


Antar att ni läst hela listan.
Puss & Godnatt, nu ska jag sova.
/Pernilla

Kommentarer
Postat av: Lina

Listor är alltid skoj! :)

//Lina

2008-03-03 @ 23:30:03
URL: http://lastyle.blogg.se
Postat av: enny

haha gu va lång... tyck till på min blogg ;)
krya på dig!

2008-03-04 @ 00:20:33
URL: http://enny.fashionblogg.se
Postat av: Tobias

Kul med lista =D

2008-03-04 @ 00:30:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0