FREDAG!

hej är hemma just nu en kortis, ska snart åka till tobbe! :)  dagen idag har.. ja varit kort :)  hade två lektioner sen åkte jag hem och käkade paj , höhö :) SNART ÄR DE LOV. hääärligt ! :D
och veckan efter lovet är de fjälleeeeeeeeen :D fan va kul de ska bli, massa skolkamrater åker ner för backarna ;)
jag & louise ska sova med sex killar... wuuuh. min outfit tråkig så ingen bild :)   jag saknar fortfarande massa bra inlägg av pernilla! :o

kommer inte bli så mkt bloggande av  mig i helgen iaf, för på söndag så ska jag tävla! Jag och min D-ponny miller åker iväg till katrineholm på söndag och hoppar LC och LB :) de är första för säsongen, har inte tävlat sen i juli.. så är lite nervös :) men de ska gå bra.. tror jag! ;)

ha de så bra, Pussss

/ Maddddddde

Kommentarer
Postat av: Debbie

Skönt att få lov!! Skulle jag också behöva :)

2008-03-14 @ 14:56:41
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: Beckis

älska loooov :)

2008-03-14 @ 17:14:47
URL: http://becccaboo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0