sötälje

nu sitter man här, hemma hos Pernilla (A)
vaknade vid typ kvart över tio, funderar lite på vad vi ska göra idag.. ville ju sola, men vädret är emot oss! jag vill gå ner på stan, men pernilla verkar inte så glad på de förslaget, jag vill prova min älskade bikini från H&M som jag ska köpa på torsdag! är typ besatt av den. den är egentligen inget speciellt men jag blev kär i den förra året då den kom.. men dock inte till lilla nyköping och när jag äntligen kom till sthlm så fanns den bara i st 42.. hm. men på torsdag som sagt så hoppas jag att det finns kvar i min storlek =)


 

en sån fast trekants BH... <3

nej, nu ska jag väl klä på mig osv, ska övertala pernilla att upd, älskar att läsa hennes inlägg ;)
PUSS

/ Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0