Morr'n Morr'n!

hej :)

nu sitter jag i datasalen, ska snart ha datakunskapsprov .. :S kommer nog inte gå så bra, kan inget om datorns delar osv :P

jag försökte ta ut pengar på väg till skolan, men det var tomt! :o så jag ringde mamma, hon skulle satt in pengar till mig igår, men hon hade inte gjort de! aaah, jag blir galen! jag behöver dom pengarna idag för att betala min & pernillas biljetter till festen, grrr mammor alltså.. så hon skulle ringa pappa och kolla om han kunde föra över pengar till mig. för jag får inte mitt studiebidrag, utan jag får "pengar när jag behöver".
suger om ni vill veta vad jag tycker, kan aldrig spara till något, eller typ spontanfika osv.. Men mkt pengar går ju åt att betala för min häst, uppstallning osv, så det kostar ju en slant... ska till stallet idag och riiida :) har inte varit där på två dagar! usch, jag hatar tidsbrist! eller nu ljög jag, jag var där i onsdags! höhöh . jag fick reda på igår också att jag ska spela fotbollsmatch på lördag! FEEEEETT KUL :D:D:D:D jag bara hoppade upp och ner var skitglad! första riktiga matchen ute på konstgräset :D men de är samling 07.45, skönt efter en ute kväll..inte. :P men jag brukar faktiskt alltid vara pigg när jag har varit ute så de blir nog bra till slut ;)

men nu ska jag skriva prov, PÖSSSS

/ Madeleine

Kommentarer
Postat av: Lina

tackar! :) den är asgrym! hoppas provet gick bra!

2008-02-29 @ 08:52:49
URL: http://linaveronica.blogg.se
Postat av: Josiee

Utlottning av snygga Steve Madden pumps i bloggen om du är sugen:)

2008-02-29 @ 09:56:22
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Melina

ha en bra fredag

2008-02-29 @ 12:06:47
URL: http://mmelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0