over all this, the silence .

seg dag. jag är skittrött, sov först till nio imorse. sen somnade jag efter frukosten och sov mellan halv tio och elva. sen somnade jag när vi kollade på film ( Arn, love it) och vaknade när den tog slut. vad är det för fel på mig? håller jag på att bli sjuk? det kan jag inte bli. inte nu, sista sommarveckorna!

det är väldigt underligt väder. kallt, men ändå varmt. soligt, men väldigt molning. det går inte ihop. jag och steffi peffi ska ta te och macka, eller i steffis fall varm choklad och macka innan träningen nu. man måste ju få något i magen.

Jag tror jag såg en bild på my friend siri idag på en blogg. men jag är inte säker. pernilla & typ malin och ni andra som kanske läser det här, kolla ni med här. och säg om jag har rätt. nu ska jag gå och kolla igen på Arn, sov ju genom hela filmen. älskar den! och jag kan knappt vänta tills den andra kommer den 22 augusti! har redan bokat biljetter ;D

hehe

pusss!

/ Madde


Kommentarer
Postat av: Mari

Haha, mjo =)

2008-08-11 @ 16:53:48
URL: http://kolikmim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0