till min käraste vän

Vilket underbart väder det har varit de senaste dagarna.
Jag tycker det är underbart. Man lixom känner hur alla är på bra-vår-humör.



Madde ville att jag skulle uppdatera.
Hennes ord = min lag. typ.

Därför tillägnar jag det här inlägget till min käre vän.
Jag har kommit på en liten dikt om vår vänskap
Här är den:

Madde, du och jag har alltid varit vänner
Du vet alltid hur jag känner.
Du är en liten söt filur
Du är typ som mitt lilla husdjur
Ibland tar det ett tag innan vi ses nästa gång
Men jag vet att när vi ses blir det alltid skratt o massa stång
När vi va små lekte vi alltid med barbies i plast poolen
Det kommer jag minnas sen i gungstolen
Du kommer alltid va min alldeles egna brutta
Även fast du brukar prutta
Det jag känner
Är att jag vill att vi alltid ska vara vänner


Till dig madde. Från mig.
Vi ses troligtvis på lördag. Puss på dej.

/Pernilla ♥


Kommentarer
Postat av: Sabine

Hoppas vädret fortsätter såhär.

2008-04-22 @ 17:32:40
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Maddde

åååh, vad fin! jag skrattade lite också, är de okej elleR? :DD

2008-04-22 @ 18:15:35
Postat av: Anonym

det var typ meningen. haha

2008-04-23 @ 16:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0