sol-lukt

ååh.. jag har nyss kommit in, har suttit ute och solat :) så himla skööönt! och tillräckligt varmt för att ta av sig till bara underkläderna! nu luktar min arm så där som sommar gör... Mmmm, älskar doften av sol på hud! :D
Jag skulle chillat med stina, men hon dissade mig.. :( så jag får väl bara vara här hemma och ja.. titta på tv eller något. Jag är mer motiverad än nånsin att bli riktigt fit! jag ställde klcokan redan nu på halv sex så jag inte glömmer! ska upp tidigt och jogga, måste verkligen få igång konditionen nu! faan, serien börjar ju snart!
Sen har mamma lovat att jag ska få ett gymkort på F&S om jag rensar ogräs (a)

haha, fan va de ska rensas! skulle verkligen behövas lite styrketräning i mage, rygg armar och.. ja benen är ju starka men ändå :) sen hoppas jag att miller blir frisk, då har jag ju ridningen också.. :) fett nice!

mitt dröm-träningsschema!

Måndag: slutar 4, tränar på gymmet.
Tisdag: gympa i skolan, sen stallet sen fotbollsträning
Onsdag: Gymma, sen träna mina små
Torsdag: Stallet och fotbollsträning
Fredag: Stallet och Gymma
Lördag: ev match eller hopptävling, annars löpträning och rida
Söndag: vila och rida eller match/tävling
Alla dagar: promenad på morgonen

Haha, skulle jag orka de tempot tror ni? ;) jag skulle iaf vara sjukt vältränad! så att mina veckor ska se ut så är mitt mål! 

jag ska iaf försöka, under nästa vecka! fast då är det ingen match eller tävling så de får bli.. Dans! haha, party! :D

pusss på er

/ M.L

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: nice där! :) hoppas jag också har fått det.

2008-04-20 @ 16:07:52
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Karin

haha jadu, farlig mat:p

2008-04-20 @ 17:02:36
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Näddäly

Du vet att man måste vila minst 48 timmar mellan träningspassen för att få önskat resultat? I synnerhet när det gäller styrketräning! Det har Kikki lärt mig!

2008-04-23 @ 18:53:18
URL: http://flourtanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0